DE SLEUTEL TOT SUCCES
Nieuwe concepten zijn slechts haalbaar als het verdienmodel veel hogere opbrengsten dan marktconform genereert, én als de productieve bedrijfsvoering geborgd is in professionele managementhanden. Dát is de rationele verklaring van het succes. Maar in mijn adviespraktijk heb ik ervaren dat opdrachtgevers zoals De Efteling, MOJO Concerts, Molecaten, Accor Hotels en TT Assen daarnaast ook zeker vertrouwen op authenticiteit en intuïtie.
Mijn rol is om de authenticiteit bloot te leggen, de intuïtie te voeden en te combineren met de rationele factoren zoals rendement, marktverwachting etc. Met de hulp van deze eigen ontwikkelde methode kan ieder concept en verdienmodel in gezamenlijkheid worden ontwikkeld. De kern van onze methode is het verbinden van recreatieve innovaties aan de onderscheidende kwaliteiten van jouw project en jouw omgeving. Deze beproefde acht-stappen methode zorgt voor een balans tussen creativiteit en rendement, de beste basis voor duurzaam succes. Acht stappen
|