DE KRACHT VAN JOUW VERHAAL
In de vrijetijdsmarkt kan de consument kiezen uit een overvloed aan producten. Om de consument dan toch te raken, zal jouw concept in balans moeten zijn met enerzijds je eigen kernwaarden en anderzijds de fundamentele behoeften en motieven van jouw focusgroep.
Jouw verhaal vraagt dus verdieping in de ziel van de consument en steeds meer aandacht voor de secundaire en tertiaire behoeften. Jouw formule moet aansluiten bij de kracht van je omgeving, zowel sociaal-cultureel als landschappelijk. In de zoektocht naar deze balans kunnen wij samen een succesvol concept ontwikkelen en jouw verhaal verzilveren. |
DE KERN VAN IEDER SUCCES
|
PASSIE VOOR ONS VAK"Ik werk met oneindig veel plezier in de vrijetijdssector. Mijn interesses in geschiedenis, sociologie, natuur en economie komen in dit vak samen. Met ondernemers zoeken naar de juiste balans tussen direct rendement en waarden die meer het indirect rendement bevorderen.
Ik heb gewerkt in de exploitatie van vrijetijdsbedrijven en vakantiereizen en ook in wereld van landschapsarchitectuur en stedenbouw. In mijn vrije tijd ben ik een liefhebber van het theater, tennis, zeilen, het lezen van bijzondere biografieën én het ontmoeten van mensen in allerlei verbanden. Van de Rotary tot de NAC-tribune. Ik herken dus de synergie tussen mensen en doe veel met groot plezier, want je hoort zoveel verschillende verhalen. Van ondernemers, politici, sporters, belangenbehartigers, historici, ecologen en consumenten. En álle verhalen zijn de moeite waard. Als je maar goed luistert" Han Verheijden, directeur Verheijden Concepten B.V. |